Alla inlägg under april 2015

Av amanda johansson - 30 april 2015 09:01

Känns helt underbart att vara här ingen, gårdagen spenderades på resande fot stora delar av dagen. När vi kom fram till Lycksele så va vi en sväng på dollars och kikade. 

Och pappa bjöd på glass.

 

Åkte till busstationen, åkte med första bussen till Sorsele.

Sen visade de sig att jag skulle vänta där i tre timmar innan nästa buss gick.

Men de behövde jag inte, ett samtal senare så va de fixat.


Satt där ute i de fina vädret och hade de bra i solen tills jag blev hämtad. 

Sedan väntade pitzza till middag och efter de va klockan så mycke att sängen väntade.

 

~ I D A G ~

 

Morgonen började med frukost tillsammans innan han åkte till jobbet.

Nu sitter jag under täcket i soffan med psykologi boken och myser med vovven.

Vad eftermiddagen har att erbjuda får jag se då.

 

                  

 

Av amanda johansson - 29 april 2015 12:48

första riktiga sovmorgonen tog jag idag av alla dagar, sov säkert i 11h. Vaknade av att hunden slickade mig i Ö R A T.

Ut med henne och in och fixa frukost eller lunch kanske de egentligen är men för mig 

F R U K O S T.

Ska fixa de sista nu innan pappa kommer hem sen åker vi mot Lycksele. 

         

Av amanda johansson - 28 april 2015 22:50

Efter 12.00 idag så packade jag ihop mina saker hos mamma och åkte med Emilia och hennes kille Axel till pappa.

Jag va en sväng till farmor och farfar och fick fin fika och kaffe.

~ Sen Va Det ~

Laga mat och städa lite och vika tvätt, sen middag med pappa, Emilia, Axel och Melinda.         Tog en sväng på fyrhjulingen med lillasyster i det fina vädret. 

Nu blir de att slöa lite i soffan innan de blir att krypa isäng, imorgon väntar en resa till

A R J E P L O G   O C H   T I L L   M I N   L Y C K A

 

                    

                                  

Av amanda johansson - 28 april 2015 09:41

Igår blev det sent, jag va smart att dricka kaffe vid 23-tiden så hade lite svårt att somna men tillslut så. Morgonen har startat bra, hade ju önskat att jag sovit längre än till 08.00 men är man morgonmänniska så är man.

Blev att ta morgonkaffet i soffan och läsa ~ellos~ och se H O U S E på paddan.

 

          

Av amanda johansson - 28 april 2015 01:15

 

Denna dag har inte kommit med så mycke, jag har varit på en akut tid hos tandläkaren, kom hem fick käka en efterlängtad frukost. Sen blev det att skriva CV, prova studentklänningen, och gjorde några ärenden.

 

Eftersom att kolckan är efter 00.00 så ska jag önska min L Y C K A ett första grattis på födelsedagen och hoppsa att du sover som en björn för tillfället så ses vi S N A R T 

 

                                                                

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


jag heter Amanda och är 18 år gammal.
Jag bor i en liten by 10 mil utanför Umeå.
Jag pluggar sista året på Teknik programmet på gymnasiet och tar studenten i juni.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2015 >>>

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards