Direktlänk till inlägg 28 april 2015

Home Sweet Home

Av amanda johansson - 28 april 2015 22:50

Efter 12.00 idag så packade jag ihop mina saker hos mamma och åkte med Emilia och hennes kille Axel till pappa.

Jag va en sväng till farmor och farfar och fick fin fika och kaffe.

~ Sen Va Det ~

Laga mat och städa lite och vika tvätt, sen middag med pappa, Emilia, Axel och Melinda.         Tog en sväng på fyrhjulingen med lillasyster i det fina vädret. 

Nu blir de att slöa lite i soffan innan de blir att krypa isäng, imorgon väntar en resa till

A R J E P L O G   O C H   T I L L   M I N   L Y C K A

 

                    

                                  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda johansson - 5 maj 2015 10:10

Sitta och äta frukost i lugn och ro, frukost måste vara de bästa som finns. Denna dag startade på med mys innan A insåg att han va sen till jobbet.  Sen har de inte hänt så mycke mer. idag blir det att fortsätta med allt pluggande som måste gör...

Av amanda johansson - 4 maj 2015 10:39

Då var denna vecka igång, A är på jobbet och jag har spenerat första timmarna i solen på bron till huset. Nu är det frukost som gäller om jag ska komma igång.  Sedan väntar en dag med plugg av skoluppgifter och körkort.    Gårdagen blev inte ...

Av amanda johansson - 3 maj 2015 10:24

Lördagen försvann den med!    Efter frukost gick jag igenom A´s garderob och vi plockade och donade här hemma. Sedan fick vi besök av David och Carro, vi satt ute i solen och bara njöt och fikade lite innan det bar av mot Arjeplog där vi lämnad...

Av amanda johansson - 2 maj 2015 10:07

Jag skulle uppdatera på fredag men tiden försvann för de. Morgonen började med en välbehövlig sovmorgon, dock bara till typ kl 09.00 men lite gör mycke.  Efter de väntaden en brakfrukost med massa godheter, en bra start på dagen.  Sen väntade fle...

Av amanda johansson - 30 april 2015 09:01

Känns helt underbart att vara här ingen, gårdagen spenderades på resande fot stora delar av dagen. När vi kom fram till Lycksele så va vi en sväng på dollars och kikade.  Och pappa bjöd på glass.   Åkte till busstationen, åkte med första bussen...

Om mig


jag heter Amanda och är 18 år gammal.
Jag bor i en liten by 10 mil utanför Umeå.
Jag pluggar sista året på Teknik programmet på gymnasiet och tar studenten i juni.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2015 >>>

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards