Alla inlägg den 2 maj 2015

Av amanda johansson - 2 maj 2015 10:07

Jag skulle uppdatera på fredag men tiden försvann för de. Morgonen började med en välbehövlig sovmorgon, dock bara till typ kl 09.00 men lite gör mycke. 

Efter de väntaden en brakfrukost med massa godheter, en bra start på dagen. 

Sen väntade flera timmar i garaget och en middag hemma på det.

 Sedan på de så åkte jag och A iväg till en kompis till honnom och satt där i ett par timmar och jag fick äntligen K A F F E. 

 I efterhand skulle jag kanske avstått de för jag somnade inte före 04,45. 

 

~ N U E T ~

Nu sitter jag i köket med en kopp te och lyssnar på samma låt om och om igen. För en stund sedan tog jag mig en kort morgon promenad ner till sjön vädret och utsikten gör att men mår så galet bra.

Solen skiner och himmlen är nästan helt blå.

 Vad som denna dagen innehåller vet jag inte riktigt det blir nog det ena och de andra. 

Nu blir de att ta de piano tills gossarna i huset vaknar för då väntar frukost. 

 

                                  

 

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


jag heter Amanda och är 18 år gammal.
Jag bor i en liten by 10 mil utanför Umeå.
Jag pluggar sista året på Teknik programmet på gymnasiet och tar studenten i juni.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards